Pagina de citit

…. fara inceput, fara sfarsit…

jurnal n-am reusit sa ma conving sa scriu, de cand ma stiu. in plus, daca ar fi sa fiu sincer, desi neintrebat, jurnalul, cat si blogul nu e altceva decat un alt pas in incercarea de a nu fi singuri.

totusi, cum de, sau de ce intorsatura asta?!

d-ul iliescu, are blog. efectiv din gresala am dat peste el. peste cel al d-lui nastase, nu din gresala am dat; insa  doar din gresala mai intru sa citesc. revenind, m-am decis sa incep un blog, ca reactie la cele scrise de d-ul iliescu. acesta isi cere scuze, pt ceea ce a afirmat nu stiu cand, nu stiu catre cine, referitor la bloguri…. pana aici mi se pare firesc si normal, insa “Este si asta o recunoastere a erorilor trecute !” , nu doar ca m-a lovit puternic in intelect, insa m-a chiar debusolat.

el sa fie, sa nu fie el oare? adica poseda capacitatea de a regreta public o eroare? si daca da, inseama de fapt mai mult aceasta afirmtie “Este si asta o recunoastere a erorilor trecute !”, decat lasa cuvintele a se intelege?

drept urmare, daca unii considera ca e necesar, sau oportun sa aiba blog, sau mai precis sa se stie ca ar avea, eu m-am decis sa imi fac blog, tocmai pt a arata ca blogul nu-si are rostul, nu e necesar si mai mult, e inutil. punct. sa vedem ce ne iasa, si ce ne iasa in cale.

~ by durox on November 18, 2007.

Leave a Reply

 
