o alta intamplare virtuala preafericita: radio guerrilla, ne restructureaza, prin absurtitate si prostie, de data asta!

ce titlu pomos i-am tras! d-ne feri, ce-i cu mine? :}:}

deci, primesc azi mail, de la guerrilla, ceva important cand trimit ei mail! noul regulament al forumului guerrilla, ca sa nu putem fi acuzati ca nu dam amanuntele complet:). habar n-am ce-am facut c-am ajuns sa il citesc. la inceput m-am gandit ca inca nu m-ama trezit. imi revin din mirare, si dau in continuare. contrar cu ce ma asteptam, din nou ma lovesc de alte reguli comice. Dupa prima citire, in naivitatea mea, inca mai zambeam la gluma sau glumele celor cu forumu, si a celor cu reply-urile. Cand am imceput sa nu mai rad, era sa ma speriu, ca poate e ceva serios la mijloc. Inca sper ca nu se pune problema, sa nu fie o gluma tot regulamentul cel nou:). Oricum, in caz ca d-ne feri ceva se-ntampla eu imi scriu parerea:
Daca exista posibilitatea ca regulamentul forumului aferent Guerrillei, sa fie o varianta de regulament, care ar urma sa fie pus in aplicare, ulterior, parerea mea este ca regulamentul e gresit! :)) punct.
In caz ca regulamentul e pe bune, atunci nu cred ca nu il schimbati cat de curand!?!? :))

ar fi mult mai simplu sa ziceti in cazul respectiv ceva de genu: aici facem ce vrem noi! fara discutie! :))

Cam asta a fost episodul… urmeaza aici linkul spre  regulament si reply-ul meu.

http://www.radioguerrilla.ro/forum/viewtopic.php?t=5673&postdays=0&postorder=asc&start=0

http://www.radioguerrilla.ro/forum/viewtopic.php?t=5673&postdays=0&postorder=asc&start=45&sid=5c98433ab4073caf46b3e4cf0753a16d

ps mai aveam o idee, cum ca trebuie lansate cel putin cateva bancuri despre blonzi, si cu blonzi, sau si-si. asta din cauza ca e discriminator pt barbati, sa existe mai multe bancuri cu blonde decat bancuri cu blonzi! ce, ei is mai despteti, sau mai nepriceputi, sau mai incompetenti decat ele? de unde cu discrimintarea asta pe fatza? :))))

deci primul bac al meu cu un blond:

in Skopje pe strada, o blonda il intreaba pe un tip, blond:

– Esti macedon?
– Nu, sunt Filip!

:}:} “f tare ma rad la bancul asta”

~ by durox on January 18, 2008.

 
