US First Cat, Last Life Gone…

Cel putin ciudat sirul de informatii care mi-au dat azi idei. De pilda, faptul ca Willie, pisica neagra din Casa Alba, a fost printre noi timp mai indelungat decat  Jett Travolta. Mai este o varianta, ceva de genu’ ‘cine-i mai destept cedeaza primu”. 18 respectiv 16 ani, is tutusi o viata de pisica/om la o adica.  Genul asta de evenimente nefaste, fac insa bine britanicilor:

Se poate zice ca 16 englezi sucombeaza de buna voie in fiecare zi. Asta conform ONS [Office for National Statistics UK] in ceva an -nu conteaza. De fiecare data cand stirile cu teroristi dau buzna in UK insa, rata sinuciderilor scade cu aprox 40 procente. Duma asta tocmai ce-or dat-o 2 cercetatori britanici. [Cifre, buget, personal, tot acaretul aferent unui studiu de specialitate se gasesc pe google.] Concluzia ar cam urmatoarele, intr-o logica fotbalistica: Ce face mai bine muritorului autosesizant? Moartea Primei Pisici a Natiunii sau un numar nelimitat de tragedii transmise live din Gaza? Apropos de care:

De vreo 2-3 zile, la CNN, dis de dimineata, pi la opt, se transmiteau imagini full screen, a unor cetateti ce erau primiti in viteza la ceva spital din Gaza. Lipseau pe alocuri maini, picioare, degete, urechi, si alte componente organice. Tot timpul asta, dna de serviciu -nu menajera- se scuza vis-a-vis de necenzurarea imaginilor pe motiv ca “this is live, we didn’t get a chance to view these first, it’s brought to you this very moment, live, via out corespondent in Gaza[…]”. Deci de-alea grele. Mi-a trecut prin cap ca americanul si-a schimbat obiceiul: prefera dis de dimineata realitatea cruda, pt ca abia spre seara sa serveasca barfele/VIP-tragediile mondene prezentate  in 700 miliarde talk show-uri.Ok, nu mi-a trecut asta prin cap, in schimb m-am gandit cum de erau doar 4 jidani victime si aproape 400 palestinieni cand s-a simtit nevoia nationala, aproape in unanimitate, de a se purcede si pe jos, si calare, si in zbor, intru starpira raului?!? Nu mi s-a parut niciodata ca fiind mai tragica moartea unui copil fata de moartea unui om in varsta; insa sa urmaresti grupari terro, si sa omori intre timp 34 copii, mi se pare a fi            De fapt mi se pare normal. Ce amanet?, cand ii vine randul, fiecare face ce vrea; asta pare a fi singura regula ce ne guverneaza rasa. Fie ca actionam in grup, fie ca nu. De cand ne-am inventat pe fata pamantului…

Imi tot vine de cateva zile sa ma interesez care-s noutatile; inca am reusit sa nu. Jur ca-mi pare mult mai destept sa ma interesez de Willie decat de Bush, Obama, Gaza, Israel, Iraq, Gazprom, Tariceanu, Boc, etc.

Ce? Este ceva proverb cu si despre indiferenta…? Poi aici e si talcul: daca esti indiferent, ti-e indiferent care e diferenta. :}

ps Pt cine nu se poate abtine de la stiri si noutati (vechi si noi), se poate incepe de aici.

~ by durox on January 6, 2009.

One Response to “US First Cat, Last Life Gone…”

  1. http://www.trilulilu.ro/embed-audio/filadel/efa5a6be2365d1

Leave a Reply

 
