plimbare in desert, part III

cu noaptea’n cap, m’am apucat de venit spre desert. caldura e buna, apa gasesti. ce nu esigsta:  forfota pe seama numirii noului presedinte, sau investire in functie -cum saracia’i zice. asta din cauza forfotei prea mari, aferenta intrarii in super bowl dupa saizeci de ani.  -da, vb aici de ceva echipa din arizona, habar n-am detalii de-astea cu microbi [ce rau mi-s].
i’am promis lu’ dj blanilla ca zilele astea mesteresc interviul; clar ca nu am cum pt mom, de’aia nici nu o sa apara maine :}. poate doar ceva pose cu padurile de cactusi, si bolovanii calduti.

a, si sa nu uit: lasati’o dracului cu ‘calendar 2009’ ca nu’i de citit mare lucru acolo… Desigur, mustele aterizeaza’n lapte.

~ by durox on January 21, 2009.

Leave a Reply

 
