100 de zile, de Obama

Conferinta de presa, mi-a produs senzatii asemanatoare unei inspectii de pe vremea lui ceasca:

– toate intrebarile au venit din aceeasi parte, parca am fi cu totii insufletiti de aceleasi nazuinte.

– la intrebari s-a raspuns atat de stufos si de lenes, incat a existat de fiecare data pericolul ca ascultatorii sa uite care era de fapt intrebarea.

– lipsa posibilitatii de a comenta raspunsul -in orice forma, prin numirea rapida a urmatorului ziarist, n-are nici o legatura cu o conferinta de presa…

bush_obamaLa televiziuni nu exista sansa gasirii unei pareri echilibrate; daca urmaresti CNN, Obama a dat America pe spate. Fiecare cuvant rostit, a vindecat, sfintit, insufetit natiunea. Daca te uiti pe FOX, situatia e dezastru: Obama ne duce la pierzanie! Isi bate joc de ceea ce inseamna America. Duma cu cea mai buna echipa politica tv, cu care se autodescrie de ceva luni CNN-ul devine din ce in ce mai gretoasa. Dansii au devenit atat de buni tintasi, incat fiecare limba data, indiferent de unghi, nimereste tinta la fix. Nu atat de gretoasa ca lipsa de bun simt a reporterilor FOXNews, fireste. Am mai incercat inca 2-3 variante/televiziuni, cu acelasi rezultat insa.

Ce-am retinut eu:

– guvernul nu are nici un interes sa se bage prea adanc in conducerea companiilor private! Dar nu are de ales la momentul de fata. :}

– gripa porcina e de fapt cabalina, iar armasarii sunt deja afar’ din grajd; n-are nici un rost inchiderea granitelor cu Mexicul. [Deci Franta-i din nou pe langa, cum s-ar zice…]

– legislatia pro-choice, nu este o prioritate! [cred ca raspunsul asta il viseaza acum in somn, imaginandu-si ca a dat un altul:} ]

– daca n-ar fi criza, presedintele ar trebui sa se ocupe cu 2 razboaie si ecologia. La asta s-ar reduce interesele majore ale americanului de rand.

Ce-a fost altfel:

Au lipsit ranjetele. Mult mai putine balbe. Ziaristi cu intrebari mult mai ‘temperate’.

~ by durox on April 29, 2009.

4 Responses to “100 de zile, de Obama”

  1. fiecare vizita acolo mi-a produs senzatii grele; am fost de doua ori; nu stiu de ce se aplica o forma de neocuminsim feroce…
    de fapt stiu de ce, dar mi-e lene sa scriu atata…:)

  2. si mie imi vine sa scriu ceva, dar e mult mai scurt :}

  3. right!

  4. amplu Pata asta! :}

Leave a Reply

 
