Star Trek

Mda, era clar ca s-a stricat treaba… Cu oarecare retinere, m-am uitat la film. Mi-a zis Gregarious -ala de are treaba cu animalele de casa- ca nu stiu pe unde a citit cum ca s-a si plans in primele minte ale filmului. Mie nu mi-a venit sa plang, mi-a venit de derulez. Totusi, din noul Star Trek -un film facut dupa reteta americana de prost gust, cu incasari babane, am prins o chestie ciudata: Spock aduce a Mircea Badea. Asa mi se pare -chiar si la chip :}:}.spock-mb

~ by durox on May 18, 2009.

4 Responses to “Star Trek”

  1. Cristian Manafu ºi Carmen Holotescu sînt organizatorii din acest an ai RoBloggers Survey, sondaj viral, ajuns la a doua ediþie, care ia pulsul blogosferei româneºti. Cei doi ne-au rãspuns la cîteva întrebãri despre trendurile urmate de blogurilor autohtone.

  2. ● Operaþiunea Valkyria / Valkyrie (SUA, 2008), de Bryan Singer.

  3. Bine că mi-ai spus. Vroiam să-l văd.

  4. :} il poti urmari pe MB doar, facand abstractie de restul filmului.

Leave a comment